Måndag...

Måndagen har flytit på ovanligt snabbt, annars är ju måndagar kända för att vara oerhört sega...

Kvällen spenderade vi hos Pauline <3 för att plugga :P blev kanske inte så mycket plugg men lite hann vi faktiskt med :D
Rätt så mycke plugg i skolan nu, ibland så vill man bara ge upp! Men snart är det jullov och det är efterlängtat!!

Har funderat på det här med olika shampo väldigt länge... Och kommit fram till att det värsta jag vet är B-klass shampo.. Usch!! Håret blir risigt och tovigt och näringslöst. På de som har helt ofärgat hår spelar det ingen roll vad de tvättar med för shampo men har man slingat färgat eller tonat måste man ha ett shampo som är specifikt för just sitt typ av hår!
Så nu snor jag Gaybloggens Hiss och Diss :) jag Hissar frisörshampo :D


Så är verkligen jätte ledsen för er alla som använder B-klass shampo för det är inte bra :) har till och med lyckats övertala pappa om frisör shampo är bäst!! (och då gör man det bra) :D

I morgon ska jag försöka ta lite kort på alla nära och kära omkring mig :) så då blir det lite fina bilder :D godnatt

Kommentarer
Postat av: Mariah

Hur tusan har du burit dig åt för att övertyga honom det? Ska du dammsuga huset i ett par månader?? =)

2009-12-08 @ 08:02:30
URL: http://novamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0