Tänk skoter :D

Åkte hem från skolan idag pgr av lite feber och enorm huvudvärk... När jag kom hem kröp jag ner i sängen och bara låg och vilade, och simsalabim så mår jag faktiskt lite bättre :D

Skrev att jag skulle lägga upp bilder från idag, och jag har faktiskt tagit kort men inte hittat sladden för att föra över dom :/ Fail på mig :)

I morgon bär det av till Ramsele för att prata om ud.. Oh, vad jag hoppas att jag inte ska göra bort mig när jag pratar, men det går säker bra (peppar,peppar)...

En blogg helt utan bilder blir lätt lite tråkig så jag slänger bara in något :)

Saknar stugan, snön och skotrarna!! Vill testa min nya skoter nån gång :/



Det ska börjas tidigt!!


Sååå mycket snö, åhh längtar :D


:D


Åhh, snö... och stugan :)

Nu ska jag sova, och ta mycket kort i morgon :D (och leta fram sladden) :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0