dålig uppdatering -.-

Tjoho :) vet att det varit riktigt dålig uppdatering, fy på mig!!!

I söndags var jag mamma och pappa i sundsvall :) syster och Nova skulle ju förlja med men Novi blev tyvärr sjuk=/
Blev en hel dels shoppande faktiskt :D




Utanför birsta :)


Jill Johnsson var också där :)

Eftersom att vi är lediga idag, så slänger jag upp lite bilder sen gårdagen i kiosken :)



Sötgöts lisa å jag ;D



Niclas, my, lisa och karro :)



Macus och frida :)



Vet inte vad som hände men ljuset :s men My,lisa, karro och hibbe på bilden :D
kvällen avslutades med att jag, niclas, karro och natasha låg och sov i soffan medan lisa felicia och hibbe kollade på filem wallander mörkret.
Verkligen mys pys kväll :) måste defenitivt göras om ;D

Nu ska jag städa mitt rum och sedan vandra bort till Lisa för att göra klart Samhälls frågorna...


Kommentarer
Postat av: My

Grym kväll igår :D

2009-11-10 @ 17:03:53
URL: http://mmylove.devote.se/
Postat av: doris

klart vinter ska blir lika rolig och lika många minnen!<3

2009-11-10 @ 21:35:35
URL: http://mirjamcassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0