Fredagkväll :)

Lisa ringde vid kvart över fem och beodrade att jag skulle möta pauline, my lisa och karro på busstationen för en lite roadtrip till Cissi :)
När vi kom fram, (efter inte såå lång resa) gick vi runt och myste lite i storstan :P
Sedan blev de holden texas poker och lill karro tog hem allt -.- typiskt :P
Var iaf en mycket mysig kväll ;D tack tjejer <3



Bästaste tjejerna ;D



En pauline och lisa som inte kunde sitta still när jag skulle fota ^^
så skyller er själva hehe.

En bild där jag är väldigt lätt sminkad :P visste inte att jag hade så blå ögon...



Nää, nu ska jag ta å mysa och kolla på sex and the city som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: doris

tack sööötnoss. vet inte vart jag ska svara på din komentar så jag tare här, ja vi kan ta en fika i morgon om det går:)<3 sandra? visst är vi vänner edå allt som har hänt med A? <3<3

2009-11-07 @ 01:55:12
URL: http://mirjamcassandra.blogg.se/
Postat av: My

Tack för kvällen söt! <3

2009-11-07 @ 16:13:57
URL: http://mmylove.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0