Midaggstid :)

har bara suttit hemma och drygat hela dagen -.-
Hunnit sminka mig och bytt om :) vad händer ikväll då? Hoppas på att någon rolig människa hör av sig :)

Syster och mamma kom nyss hem från en seans, och blev verkligen överaskad över allt dom hade fått höra!!
Ska nog följa med nästa gång, känns spännande att få uppleva det.

Hade lovat systeryster och mamma en hemma kväll, men tror nog jag ska skippa den faktiskt... Det blir ju en heldag med dom i morgon :)
Nu ska jag springa över till syster och hämta min locktång, som hon har "lånat" i ett halvår typ..

Byebye

Kommentarer
Postat av: My

Min pappas fru ska snart ha seans i Bisgården...åk dit :D

2009-11-07 @ 21:02:06
URL: http://mmylove.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0