Myspys rum.

Wiiii, vad jag har varit duktig idag ;D har storstädat och möblerat om mitt rum
det blev verkligen super mysigt.
Varför kommer man alltid på att man ska ta för och efter bild när man redan har städat klart? haha

Ikväll tog jag lisa och pontus en promenad ner på stan, och träffade lite folk.. Sen promenerade jag och lisa hem till henne för att plugga lite samhäll :)
Var ju också andra avenyn ikväll, gillar den serien... ojoj..
just nu sitter jag och kollar på sex and the city, min absolute favorit serie ;D
Samantha Jones/Kim Cattrall är verkligen min favorit, härligare person får man ju leta efter...





nej, nu ska jag återgå till tittandet...

tack och hej leverpastej ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0