;D

Tjenare fan!
Var ett tag sedan jag uppdaterade så tänkte att det kanske var dags nu.
I helgen var jag i sollefteå (hemma) och tog skoterkortet ;D så nu är jag så sjukt taggad att köra!! Träffade inte så många av kompisarna utan var mest med Karro :)
helgen gick otroligt snabbt och det kändes precis som att jag inte han blinka innan det var dags att åka hem igen.
Kände lite jobbigt att sätta mig på bussen, då ville jag bara stanna kvar i underbara Sollefteå, men såfort jag började närma mig Småbo så kändes det verkligen att jag saknat mitt nya hem.

Just nu sitter jag Tommyoch Kanon på Johannas rum, ska strax gå och sova.
Blir att jag stannar här i helgen, men nästa helg så åker jag till Sollefteå igen :)

Saknar er! L,K,E,M,S,M,F,M, J,C,P,M,F,R <3<3
och många fler!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: My

Härligt att du har det bra! Saknar dig! tomt att gå till skolan ensam...men det är bäst jag börjar vänja mig! Måste få komma och hälsa på dig också! SEN SÅ MÅSTE DU LANGA UPP BILDER!!!! om hur de ser ut där du bor, skolan..osv!



<3

2010-02-02 @ 23:06:10
URL: http://mmylove.devote.se/
Postat av: Cicci

SAKNAR DIG MED! <3

2010-02-05 @ 14:44:50
Postat av: Caroline

Bättre uppdateeering, där med basta!! ;o))

2010-02-10 @ 17:27:23
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0